Журналістка одного із найкращих у світі фінансових видань Bloomberg Сара Фрієр цьогоріч отримала премію “Бізнес-книга року” за свою працю “Без фільтрів: всередині історії Інстаґраму” (No filter the inside story of Іnstagram). Про це повідомили у виданні Financial Times, яке спільно з консалтинґовою компанією McKinsey склали рейтинґ кращих бізнес-книг 2020.
У своїй книзі Сара Фрієр досліджує історію та розвиток Інстаґраму: від створення соцмережі до її продажу компанії Фейсбук та нових методів роботи. Рула Халаф, голова журі й редакторка Financial Times, розповіла, що книга стосується “двох важливих питань нашого століття: як Big Tech (найвпливовіші діджитал-компанії США: Google, Amazon, Facebook, Apple та Microsoft – прим. авторки) ставиться до менших суперників і як соціяльні мережі впливають на життя нового покоління”.
Премію “Найкраща бізнес-книга” Financial Times заснували у 2005 році. Окрім звання, переможці також отримують грошову винагороду. Цьогоріч призовий фонд премії – 30 тисяч фунтів стерлінґів. Автори та авторки, які потрапили до шорт-листа, також отримують винагороду у розмірі 10 тисяч фунтів.
Фото звідси.