“Без сумніву, 2020 рік став найбожевільнішим роком, який коли-небудь хтось із нас переживав. Саме тому, коли Mosaic Life попросили нас допомогти зацікавити міленіалів у страхуванні життя, ми вирішили використати несподівані та химерні речі, які вже відбуваються довкола нас.
Активний вулкан. Вбивчі шершні. Підтверджені появи НЛО. Ах, і глобальна пандемія. Ніколи не було важливішого часу, щоб захистити себе та тих, кого ти любиш”, — пояснили в рекламному агентстві Conflict.
Mosaic Life та Conflict застерігають: час замислитись про страхування свого життя та здоров’я, незважаючи на молодий вік. Таке рішення стане інвестицією у себе та може вберегти вас від непередбачуваних та небезпечних ситуацій у майбутньому.